rss | Mapa serwisu | Wybierz / Choose: pl en de ru lt
plPOLISH
en
de
ru
lt

Przypomnij hasło  Przypomnij hasło        Rejestracja  Rejestracja
Subskrypcja newslettera

Wpisz adres e-mail a następnie naciśnij (+) w celu dodania lub (-) w celu usunięcia się z newslettera.
pdf Drukuj

Targi

Finał Mistrzostw 3rd Car Wrap 2012
2012-04-12

Veni, okleiłem, vici

Piotr Ciński i Rob Buursen z firmy Pentagraf zostali zwycięzcami trzecich Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych - 3rd Polish Car Wrap Championship. Złoto zdobyło również stoisko VISUAL COMMUNICATION, które otrzymało nagrodę targów Euro-Reklama - Acanthus Aureus.

Poznań, 4 kwietnia 2012 r.
(...) 4 zespoły, 3 dni zmagań i 3 zadania. Krew, pot i łzy. Ciężka praca, ogromny wysiłek i prawdziwy koncert na rakle, opalarki i folie. Trzecia edycja Polish Car Wrap Championship została rozstrzygnięta w blasku złota, fleszy i lejącego się strumieniami szampana. Pierwsze miejsce i tytuł Mistrzów Polski w Aplikacjach Samochodowych 2012 zdobył polsko-holenderski team w składzie Piotr Ciński i Rob Buursen z firmy Pentagraf. Na drugim stopniu podium uplasowali się Paweł Kapuśnik i Grzegorz Kohut z firmy Media Target, a na trzecim Krzysztof Kowina i Krzysztof Ruciński z Marti Apligraf Design. Tuż za „pudłem”, sklasyfikowani zostali Paweł Szaflicki i Jakub Krychta z Fol-Art.&Aplikatorzy.pl. „W tym roku poziom zmagań był niezwykle wysoki” - mówi dr Łukasz Mikołajczak, Redaktor Naczelny VISUAL COMMUNICATION.
W zgodnej opinii Jury, ale i zawodników, co warto podkreślić, wygrali najlepsi. Jednakże swój kunszt i maestrię pokazały wszystkie teamy, co miało swoje wyraźne uzasadnienie w punktacji, w której prowadzenie zmieniało się każdego dnia.
Ponadto w konkursach dodatkowych zorganizowanych przez Piotra i Rafała Lewalskich z firmy Applico.pl, swoje nieprzeciętne umiejętności pokazali prawdziwi wirtuozi sztuki aplikatorskiej, a wygrana była tym bardziej cenna, że Jurorami byli sami aplikatorzy.
Oprócz zmagań aplikatorów, na stoisku VISUAL COMMUNICATION można było również porozmawiać z interaktywnym Avatarem, a także samemu spróbować swoich sił w sztuce oklejania przetłoczeń i powierzchni płaskich. Chętnych do podjęcia wyzwania nie brakowało, a ci, którzy zmierzyli się z zadaniem przyznali, że do łatwych nie należało. Ciekawe propozycje maszyn w zakresie druku wielkoformatowego pokazali też partnerzy – KML Solutions, HP, Epson i Integart.

Ogromne zainteresowanie zwiedzających, połączone możliwością podpatrywania najlepszych aplikatorów w Polsce, a także rozwiązań w zakresie komunikacji wizualnej, zostało docenione przez Kapitułę nagrody Acanthus Aureus. „Jesteśmy zaszczycenie, że nasza propozycja dla gości targów Euro-Reklama została dostrzeżona i nagrodzona” - dodaje Łukasz Mikołajczak. „Wierzę, że kolejna, czwarta edycja Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowym będzie co najmniej równie udana, a do weryfikacji tych słów już dziś serdecznie zapraszam na początku 2013 roku”

Partnerami projektu byli: KML Solutions, HP, Integart, Epson, Frog Media Group, Applico.pl i Digital Emotion
Organizatorzy: European Media Group, Międzynarodowe Targi Poznańskie (...)

Źródło: European Media Group

Wręczenie nagrody Acanthus Aureus (Fot. VC)
Fol-Art i Aplikatorzy.pl (Fot. VC)
Team Marti Apligraf Design (Fot. VC)
Finał – Piotr Ciński z firmy Pentagraf otwiera szampana (Fot. VC)


Pentagraf (Fot. VC)
Media Target (Fot. VC)
Wiceprezes zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich – Przemysław Trawa rozmawia z Avatarem (Fot. VC)